Se alle dine kundeforhold med ét login

04. februar 2019, kl. 09:30

For at imødegå de nye bestemmelser om flexafregning og dermed afregning time for time af elkunder i Danmark, er vi i gang med en optimering af vores afregningssystem.

HVIS DU UDELUKKENDE FÅR EL FRA OS

Så har du fået et nyt kundenummer i vores afregningssystem. Du finder kundenummer og adgangskode på forsiden af din acontoregning/faktura.

HVIS DU FÅR EL OG ANDRE FORSYNINGSARTER FRA OS

Så har du fået et nyt kundenummer vedr. el i vores afregningssystem - du beholder dit oprindelige kundenummer til de andre forsyningsarter.  Du finder dit oprindelige kundenummer og adgangskode på forsiden af din acontoregning/faktura samt årsopgørelse.

Indtil nu har du modtaget én samlet regning for alle forsyningsarter. Fremover vil du modtage to regninger. Én på el og én på den/de andre forsyningsarter.

Hvor finder du information?

Du kan holde dig opdateret på vores hjemmeside vestforsyning.dk/info. Her kan du finde mere information om, hvad ændringerne betyder for dig.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at ringe til kundeservice på telefon
9612 7460.

Hold dig opdateret

Ét login til selvbetjening

NemID

Når du logger på med NemID, kan du se alle dine kundeforhold med ét og samme login. Efter du er logget ind, kan du skifte mellem dine kundeforhold (se filmen her på siden).

Første gang, du logger ind med NemID, skal du blot tilknytte dit NemID til dit kundeforhold ved Vestforsyning. Det gør du ved at udfylde Bruger-id og Adgangskode til NemID og så skal du efterfølgende logge på med kundenummer og adgangskode (uanset om det er det nye eller oprindelige).

Kundenummer og adgangskode

Logger du på selvbetjening med kundenummer og adgangskode, skal du på nuværende tidspunkt logge på med dit nye kundenummer og adgangskode for at se el og dit oprindelige kundenummer og adgangskode for at se vand, varme og spildevand. Du finder kundenummer og adgangskode på forsiden af din acontoregning/faktura/årsopgørelse.

Hvad betyder det for ... ?

Ændringen har ingen betydning for den daglige forsyning – vi leverer stadig den samme gode lokale energi.

Du kan se det nye kundenummer vedr. el på din acontoregning.

Du skal enten bruge NemID eller kundenummer og adgangskode, når du vil logge ind på vores selvbetjening. Skal du logge ind på appen, kan du kun logge på med kundenummer og mobilkode.

Du finder kundenummer og adgangskode på din acontoregning/årsopgørelse.

Logger du ind med kundenummer og adgangskode, er du nødt til at logge ind med to forskellige numre, alt efter hvilken forsyning du gerne vil tjekke. Altså ét login til el og et andet login til de andre forsyningsarter.

Logger du ind med NemID, kan du se begge forsyningsarter. Se en lille videoguide på denne side.

Ændringen har ingen betydning for, hvordan du modtager din regning fra Vestforsyning.

Fremsendelsen af din regning kører automatisk videre med det nye kundenummer – fuldstændig ligesom i dag.

Hvis du har gemt Vestforsynings oplysninger i din Netbank skal du være opmærksom på, at der er kommet et nyt FIK nr. på girokortet vedr. el.

Hvis du har gemt Vestforsynings oplysninger i din Netbank skal du være opmærksom på, at der er kommet et nyt FIK nr. på girokortet vedr. el.

Har du tidligere betalt med automatisk betaling på dit betalingskort, så skal du tilmelde dette på ny.

Ændringen har ingen betydning for, hvordan du modtager din regning fra Vestforsyning.

Fremsendelsen af din regning kører automatisk videre med det nye kundenummer – fuldstændig ligesom i dag.

Ændringen har ingen betydning for, hvordan du modtager din regning fra Vestforsyning.

Fremsendelsen af din regning kører automatisk videre med det nye kundenummer – fuldstændig ligesom i dag.

Ændringen har ingen betydning for, hvordan din regning betales til Vestforsyning.

Du skal ikke ændre din NEM-handel aftale, betalingen kører automatisk videre med det nye kundenummer – fuldstændig ligesom i dag.