Varsling af montørbesøg

I løbet af 2023 vil vi udskifte aflæsningssystem for vand- og varmemålere.

Da vores nuværende aflæsningssystem er forældet, ønsker vi at udskifte kommunikationsenheden i varme- og vandmålerne, for at fremtidssikre vores målere, så vi kan yde dig en endnu bedre service fremover.

Derfor er vi desværre nødt til at ulejlige dig med et kortvarigt montørbesøg på ca. en halv time. Du vil blive kontaktet af en montør fra Vestforsyning eller én af vores eksterne samarbejdspartnere. Du bliver kontaktet, når vi er i dit område af byen.

Vær opmærksom på

Der kan desværre forekomme korte perioder, hvor enkelte kunder ikke kan følge med forbruget for deres vand- og varmemåler på selvbetjening - men det har ingen indflydelse på din afregning.

 

Har du også lagt mærke til de små, sorte rør i nogle af lygtepælene?

Se forklaringen her

Vi kommer i vores egne biler med logo på. Vores eksterne samarbejdspartnere får et logo fra os, som de kan sætte på bilerne. Det vil se ud som på billedet herover.

Dem vil du få besøg af

Montør 1

Montør 2

Montør 3

Montør 4

Montør 5

Montør 6

Montør 7

Sådan ser vi ud

For at du kan kende os og vores eksterne samarbejdspartnere, vil vi sørge for at vi alle har genkendeligt tøj på med Vestforsyning logo på (se billede).

Alle montører har ID med, som du altid kan tjekke.

 

 

Hvis du er den mindste smule i tvivl, skal du altid spørge en gang for meget!

Du kan altid ringe på vores hovednummer 9612 7300 og få verificeret den pågældende medarbejder, som står ude ved dig.

 

Sådan ser vores tøj ud

Hvordan er forløbet?

Ca. 1 måned før

  • Du vil modtage besked i din e-Boks om, at vi kommer forbi din adresse

Ca. 3 dage før

  • Du vil modtage en besked i e-Boks/SMS om, hvilken dag og tidsrum (dato og fra kl. xx til kl. xx), vi kommer til din adresse. Der vil være mulighed for at kontakte os for at lave en anden aftale
  • Er det ikke muligt for os at kontakte dig via e-Boks/SMS, vil montøren komme forbi din adresse og aftale tid. Er du ikke hjemme, lægger han en seddel i postkassen, hvorefter du kan kontakte os og aftale tid for, hvornår det passer dig

På dagen

  • Enten én af vores egne montører eller én af vores eksterne samarbejdspartnere vil komme forbi din adresse i det udmeldte tidsrum
  • Det vil være en stor hjælp, hvis der er fri adgang til vand/varmemåler, når montøren kommer

Efter besøget

  • Såfremt der skulle være udfordringer med at fjernaflæse dine målere, kontakter vi dig enten via SMS eller du får en seddel i din postkasse, så vi kan aftale et tidspunkt, hvor vi kan kigge forbi din adresse igen