Her har vi samlet de oftest stillede spørgsmål om vand. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du stadig mangler svar.
Du kan se de konkrete tal for Vestforsyning og de generelle tal på denne side:
Hvis dit kolde vand er misfarvet eller uklart, er der forstyrrelser i ledningsnettet. Det kan for eksempel være reparationer, der får kalk og jern til at løsne sig fra ledningen.
Det er ganske ufarligt og går over, når du lader vandet løbe lidt.
Hvis dit tøj er blevet lidt rødbrunt, kan det skyldes, at der har været jern (okker) i vandet.
Du kan rense tøjet på følgende måde:
Hvidt vand skyldes normalt, at der er luft i vandet. Prøv at fylde et glas med det hvide vand. Hvis der er luft i vandet, vil vandet blive klart nedefra og op, når luften bruser af.
Luft i vandet er uskadeligt. Det kan forekomme, hvis der er kommet luft i ledningsnettet i forbindelse med reparationsarbejder, og det går over igen.
Kontakt os på tlf. 9612 7300 så vil vi hjælpe dig.
Hvis du har koldt vand, men ikke varmt, er det ikke vandforsyningen, der er noget galt med.
Du skal have fat i dem, der leverer varme til dig. Hvis du får fjernvarme fra Vestforsyning, kan du kontakte os på telefon 9612 7300 eller skrive i vores formular på www.vestforsyning.dk/kontakt
Har du spørgsmål til din årsopgørelse, app, faktura/regning, levering, priser, flytning, aflæsning eller lignende, skal du ringe til kundeservice. Telefonerne er åbne:
Bemærk åbningstider for personlig henvendelse - se nederst på siden.
Har du spørgsmål specifikt til el, vand, varme, belysning, kloak, vind, gravearbejde eller lignende, skal du ringe til vores hovednummer. Telefonerne er åbne:
Bemærk åbningstider for personlig henvendelse - se nederst på siden.